Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

Skelbiama atranka į Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje raštvedžio / raštvedės pareigybę

Sukurta 2019.10.11 / Atnaujinta 2019.10.12 18:45

Skelbiama atranka į Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje raštvedžio / raštvedės pareigybę.

Reikalavimai pretendentui / pretendentei:

- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

- labai gerai mokėti lietuvių kalbą ir turėti anglų bei suomių kalbų pagrindus;

- mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programomis, finansų apskaitos programa MS Dynamics NAV (Navision), mokėti naudotis informacijos ieškos ir platinimo sistemomis;

- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti gaunamą informaciją;

- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos  bei Užsienio reikalų ministerijos ir diplomatinių atstovybių veiklą;

- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Finansų ir Užsienio reikalų ministerijų teisės aktus, reglamentuojančius finansų apskaitą bei viešuosius pirkimus diplomatinėje atstovybėje

- gebėti savarankiškai planuoti bei organizuoti savo veiklą, rengti, vertinti, analizuoti ir sisteminti su Ambasados finansine bei administracine-ūkine veikla susijusius projektus;
- išmanyti Ambasados veiklos, raštvedybos, diplomatinio protokolo bei etiketo ypatumus, laikytis profesinės etikos reikalavimų;
- gebėti bendrauti, būti kruopščiam, darbščiam, deramai atlikti savo pareigas, būti nepriekaištingos reputacijos;
- turėti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduotą leidimą dirbti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“;

- turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir ne mažesnį kaip 5 metų vairuotojo stažą.

Privalumai:

  • Turėti darbo viešajame sektoriuje patirties;
  • turėti kompiuterinių sistemų aptarnavimo bei priežiūros patirties;
  • turėti buhalterinės apskaitos darbo patirties;
  • turėti darbo viešųjų pirkimų srityje patirties.

Pagrindinės funkcijos:

  • tvarkyti finansinę Ambasados ūkinės veiklo apskaitą, laiku rengti finansines ataskaitas;
  • vykdyti Ambasados buhalterinės apskaitos ir finansų tvarkymo darbus;
  • vykdyti Ambasados funkcionavimui būtinų prekių ir paslaugų pirkimus;
  • prižiūrėti ir atnaujinti Ambasados inventorių, atlikti ambasados ūkio bei automobilių priežiūros darbus;
  •  įsigyti Ambasadai reikalingas kanceliarines ir reprezentacines prekes bei paslaugas;
  • Rūpintis Ambasados darbuotojų, patalpų ir automobilių draudimu;
  • padėti organizuoti Ambasados renginius bei delegacijų vizitus;
  • pagal savo kompetenciją vykdyti kitus tarnybinius ambasados vadovo pavedimus.

Papildoma informacija:

  • su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis;
  • pareiginės algos koeficientas - nuo 5,89;
  • numatoma darbo pradžia - 2020 m. sausio mėn.;
  • darbo vieta: Lietuvos Respublikos ambasada Suomijos Respublikoje, Pohjoisranta 4 A 15, Helsinkis, Suomija

Kandidatai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir pageidaujantys dalyvauti atrankoje, iki 2019 m. spalio  21 d. 12 val. (Suomijos laiku) elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti gyvenimo aprašymą (lietuvių kalba), motyvacinį laišką (lietuvių kalba) bei išsilavinimą patvirtinančius dokumentus.

Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2019 m. spalio 23–24 d. Lietuvos Respublikos ambasados Suomijos Respublikoje patalpose. Į juos kviečiami pretendentai bus informuojami elektroniniu paštu.

Išsamesnė informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

Naujienlaiškio prenumerata